LANDINI 6C: ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ

Η LANDINI έχει σχεδιάσει και αναπτύξει την νέα σειρά 6C με μια προοπτική : να δημιουργήσει μία σειρά τρακτέρ μεσαίας ισχύος, με πολλές επιλογές σύνθεσης έτσι ώστε να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων αγροτών. Γεννημένο από την τεράστια εμπειρία των μηχανικών της Argo Tractors, τα τρακτέρ της σειράς 6C είναι σχεδιασμένα να ανταποκρίνονται σε οποιεσδήποτε καταστάσεις. Και οι δύο εκδόσεις της σειράς διαθέτουν την ίδια καμπίνα, άξονες και υδραυλικό σύστημα. Τα τρακτέρ της σειράς 6C διαθέτουν το μοντέρνο σχεδιασμό των τελευταίων σειρών τρακτέρ της οικογένειας LANDINI, δημιουργώντας αισθητική δύναμης και στιβαρού σχεδιασμού. Η νέα καμπίνα είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει ασύγκριτη περιμετρική ορατότητα και απεριόριστη άνεση.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΎΠΟ ΕΔΑΦΟΥΣ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

4,5/ 4

ΙΣΧΥΣ

121, 133, 140

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

T-Tronic

ΚΑΜΠΙΝΑ DELUXE ΓΙΑ ΑΠΑΡΑΜΙΛΗ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Η σειρά 6C εντυπωσιάζει για το υψηλό επίπεδο άνεσης που προσφέρει η καμπίνα Deluxe. Ευρύχωρη και με εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό της, προσφέρει στον χειριστή ένα άνετο και μεγάλο περιβάλλον εργασίας. Η πλήρως ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης διαθέτει κάθισμα με ανάρτηση αέρα, τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι που ανακλίνεται με το ταμπλό οργάνων. Όλα τα κύρια χειριστήρια είναι κατανεμημένα με εργονομικό τρόπο, εύκολα προσβάσιμα για μέγιστη ασφάλεια και άνεση χειριστή. Διαθέτοντας εσωτερικό σε στιλ αυτοκινήτου και με επίπεδα θορύβου μόλις 79 dB και με υψηλής απόδοσης κλιματιστικό, η καμπίνα Deluxe είναι σχεδιασμένη να ελαχιστοποιεί την κούραση του χειριστή κατά την διάρκεια πολύωρης εργασίας. Η καμπίνα εφοδιάζεται με μηχανική ανάρτηση για επιπρόσθετη άνεση. Η σειρά τρακτέρ 6C διαθέτει τηλεσκοπικά ρυθμιζόμενο τιμόνι που ανακλείνεται μαζί με το ταμπλό οργάνων. Η θέση οδήγησης προσφέρεται σε 2 τύπους: με μηχανική ανάρτηση και υφασμάτινη επένδυση ή με ανάρτηση αέρα και επένδυση  Alcantara, ένα υλικό εύκολο στην πλύση που συνδυάζει την πολυτέλεια και την αντοχή. Η καμπίνα διαθέτει και κάθισμα συνοδηγού το οποίο ανακλείνεται για να επιτρέπει την ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα. Όλα τα χειριστήρια μπορούν να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα  επιτρέποντας γρήγορη χρήση και ρύθμιση.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TIER 4 FINAL BETAPOWER ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ SCR ΚΑΙ DOC

Τα τρακτέρ της σειράς 6C είναι εφοδιασμένα με κινητήρες Beta Power 4.5L, 16-βαλβίδων, 4-κυλίδρων, με turbo και σύστημα ψεκασμού common rail. Οι κινητήρες αυτοί ικανοποιούν την προδιαγραφή καυσαερίων Tier 4 Final με την χρήση του συστήματος επιλεκτικής κατάλυσης Selective Catalytic Reduction SCR +οξειδωτικού καταλύτη DOC, ένα σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων που μειώνει της εκπομπές χωρίς την επιβάρυνση της απόδοσης του τρακτέρ.

6-125C 6-135C  6-145C
TIER 4 Final BETAPOWER BETAPOWER BETAPOWER
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ  (ISO RATING)   HP/KW 110 / 82 121 / 89 130 / 95.5
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ ΜΕ POWER PLUS (ISO RATING)    HP/KW 121/89 133/98 140/103
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΜΕ POWER PLUS  NM 495 545 577
ΚΥΒΙΣΜΟΣ / ΑΡ.ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ / ΒΑΛΒΙΔΕΣ cm3 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16 4500 / 4 / 16

ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ XTRASHIFT ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ

Το κιβώτιο ταχυτήτων Xtrashift ξεχωρίζει για την αξιοπιστία του: προσφέρει 36 ταχύτητες εμπρός και 12 όπισθεν και με τις έρπουσες 48 εμπρός και 16 όπισθεν με ελάχιστη ταχύτητα 290 m/h. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εύκολου ελέγχου:              τα γκρούπ και οι ταχύτητες επιλέγονται ευκολα με λεβιέδες δεξιά της θέσης οδήγησης καθώς ο έλεγχος της ρεβέρσας γίνεται με λεβιέ αριστερά στην κολώνα του τιμονιού. Το μπουτόν αποσύμπλεξης στον λεβιέ ταχυτήτων και η υδραυλική ρεβέρσα επιτρέπουν στον χειριστή την αλλαγή ταχυτήτων και κατευθύνσεων χωρίς το πάτημα του συμπλέκτη. Η υδραυλική ρεβέρσα διαθέτει ποτενσιόμετρο για την ακριβή ρύθμιση της αντίδρασής της.

ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

Τα τρακτέρ της σειράς 6C με Xtrashift διαθέτουν υδραυλικό κύκλωμα ανοικτού κέντρου με παροχή 66 l/min, η οποία καλύπτει τις περισσότερες απαιτήσεις εργασιών. Το σύστημα αυτό διαθέτει αντλία μεταβλητού όγκου που παρέχει ακρίβως την ποσότητα του λαδιού που απαιτείται, ελαχιστοποιώντας την επιβάρυνση της ισχύος του κινητήρα.  Ένα κλειστού κέντρου υδραυλικό κύκλωμα είναι διαθέσιμο σαν επιλογή για την έκδοση Xtrashift . Μία αντλία με παροχή 38 l/min τροφοδοτεί το τιμόνι, επιτρέποντας ομαλό και ακριβές στρίψιμο, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες, βελτιώνοντας την άνεση και την απόδοση.

ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

6-125C 6-135C 6-145C
Μεταξόνιο 4WD  MM 2540 2540 2540
Βάρος χωρίς Αντίβαρα Kg 4700 4700 4700